نقش محوری بانوان در جامعه انکار ناپذیر است
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
ارسال به دوستان
فرماندار خلخال:
نقش محوری بانوان در جامعه انکار‌ناپذیر است

فرماندار خلخال گفت: نقش محوری و رسالت خطیر بانوان در جامعه را نباید انکار کرد.

خبرگزاری فارس: نقش محوری بانوان در جامعه انکار‌ناپذیر است
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره قالیبافی در خلخال که به همت کمیته امداد امام (ره) و حضور مشاور استاندار در امور بانوان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان در هشت سال دفاع مقدس با خدمت در پشت جبهه همیشه دوشادوش رزمندگان اسلام در تلاش بوده و برای پایداری این نظام تلاش کرده‌اند.

وی افزود: در تاریخ نیز نقش زنان برای تقویت دین اسلام دور از چشم نبوده و همواره در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه حضور داشتند.

فرماندار شهرستان خلخال با تقدیر از حضور بانوان خلخالی در دوره‌های آموزش قالیبافی در خلخال گفت: رونق فرش شهرستان خلخال از قدیم‌الایام در اذهان عمومی جای داشته و در دو دهه اخیر به علت برخی از بی توجهی‌ها کمرنگ شده بود که بار دیگر با حمایت حوزه بانوان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مدیریت شهرستان در حوزه حمایت از بانوان این رشته جایگاه خود را پیدا کرده است.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت‌های فرمانداری خلخال از اشتغال بانوان اشاره کرد و افزود: ما از طرح‌ها استقبال و از حضور توانمند بانوان در عرصه کار و اشتغال حمایت خواهیم کرد.

در این مراسم همچنین مشاور استاندار در امور بانوان و مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز ایجاد اشتغال در بستر خانواده را گامی در جهت تحکیم خانواده و حفظ حرمت اجتماعی زنان عنوان کرد.

ماریا موسوی گفت: بانوان با کسب مهارت‌های اجتماعی کار و حرفه و داشتن مهارت‌های زندگی در جامعه موفق خواهند بود.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، رئیس کمیته امداد خلخال نیز در سخنانی از وجود امکانات و توانمندی‌های مجموعه کمیته ‌امداد امام (ره) شهرستان خلخال در راستای حمایت از مددجویان و علاقه‌مندان به حرفه قالیبافی خبر داد.

بهرام علیقلیزاده ادامه داد: در این حرفه از دو سال گذشته تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و با برگزاری بیش از پنج دوره آموزشی و فراهم کردن بستر تسهیلات برای اعضای شرکت‌کننده در تلاش هستیم تا در این دوره‌ها زمینه رشد و بالندگی فرش خلخال را در استان و کشور فراهم کنیم.

مسئول دفتر امام جمعه خلخال نیز با بیان احادیث و روایت‌هایی از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار در خصوص اشتغال بانوان در منازل گفت: این بهترین روش است که بانوان با حفظ قداست و حرمت خود و به دور از نامحرمان به کار و فعالیت پرداخته و در حرفه قالیبافی فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام علی رحمان‌زاده از مسئولان خواست تا با حمایت از بخش اشتغال بانوان در حوزه آموزش و تسهیلات و غیره نقش آنان در توسعه شهرستان را کمرنگ ندانند.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، در پایان این مراسم با حضور مسئولان از 20 بانوی فعال و هنرمند در حوزه قالیبافی و آموزش فرش تجلیل شد.

 

انتهای پیام/62008/ذ40

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 14:18 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 114887
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1